Daisypath Anniversary tickers



Box Of Chocolate For ValentinesBox Of Chocolate For Valentines
Selamat Datang ke Belog Wida Ridzuan.Jangan view saje,leave your comment and follow.Wahida Ridzuan akan follow anda kembali.TRIMAS!

MR HEARTBEAT !


Pic terkini.

Pic agak lame.
Doing-doing-doing! Welcome to my blog..Wakakakkaka..Sewel..Oke...Tonight,I'll introduce you my Mr Heartbeat,Mr Qusyairie Fikrie !! So,hes the one yg da berjaya curi hati aku,perhatian aku,cinta aku..Wahhh!!!!!!!! Wida Ridzuan menjiwang malam ni..Hujan2 plak tu..Hahahahhaha...Oke,I miss you syg...Kisah aku dgn dye start pada 2007..Yar,mase tu baru form 2..And hes my first boyfie! Hahahhahaha...Dye la yg ajar aku menjiwang..Kalau tak,mane reti jiwang2 niyh...Hurm,pacaran masa skolah...Memang byk halangan..Dgn cikgu disiplin anti,and my frens boikot aku cos diowang anti dye..WTF?????? Huh...Tapi,dye still back up aku...I love you sayang!Everything going so smooth until dye pindah masuk teknik..Aku start borink..Yela,dye asyik busy...Study,rugby,,,Aku? Hurm..Break! Mase tu feel lost giler..And,start from that,kami masing2 asyik tukar pasangan...But,we cant go on dgn org laen..Even kami pacaran dgn owg laen,we still contacting,missing each other...Until 2012,kami nekad na sambung balik hubungan yang terputus sekerat jalan dulu...Believe it or not? We have been together for 5 years..I really love him..We gonna be married..Tunggu dye habis study jew..Restu da dapat..Hehehehhehehe...Gatal! Sayang,Mama na sayang taw yang Mama sayang Papa Sangat2..I'll never leave you again.. I LOVE YOU QUSYAIRIE FIKRIE !

No comments: